HİZMETLERİMİZ

MARKA YÖNETİMİ


Marka yönetimi, pazarlamada bir markanın pazarda nasıl algılandığına dair analiz ve planlamadır. Marka yönetimi için hedef pazar ile iyi bir ilişki kurmak çok önemlidir. Marka yönetiminin somut unsurları arasında ürünün kendisi; görünüşü, fiyatı ve ambalajı, vs. maddi olmayan unsurlar, tüketicilerin marka ile paylaştığı deneyimler ve aynı zamanda marka ile olan ilişkileridir. Bir marka yöneticisi, tüketicinin marka birliğinin tüm yönlerini ve ayrıca tedarik zinciri üyeleriyle olan ilişkilerini denetlemektedir.


PROJE YÖNETİMİ


Proje yönetimi, belirli bir projenin hedef ve amaçlarına ulaşıp bitirilmesi için kaynakların planlanması, organize edilmesi, tedarik edilmesi ve yönetilmesi disiplinidir. Projeler belirli özgün hedef ve amaçlara ulaşmak, faydalı bir değişim getirmek ya da değer katmak için kullanılır. Projelerin esneklik payı ile birlikte belirli başlangıç ve bitiş tarihi vardır. Projelerin geçici olması; onları kalıcı, sürekli tekrarlanan, üretim ve servis amaçlı her zamanki işletme operasyonlarından farklı yapar. Pratikte, bu iki tür sistemin yönetimi oldukça farklıdır ve farklı teknik beceriler gerektirmektedir.



DEĞER YÖNETİMİ

Değer, üründe müşterinin talep ettiği ihtiyaçları gereken zaman, kalite ve önemde karşılayan ve bunu karşılarken de ürün üzerinde yarattığı maliyeti oluşturduğu fayda karşılığında en azından eşit düzeyde karşılanmasını sağlayan özellikler bütünüdür. Değer yönetimiyle değer tarifinden başlayarak müşteri gözüyle değerin anlaşılmasından, artırılmasına, değer yaratmayan özelliklerin anlaşılmasından analiz edilerek maliyetin azaltılmasına kadar tüm aşamalar hakkında temel bilgiler verilmesi amaçlanır.




VARLIK YÖNETİMİ


Varlık Yönetimi planlamasında asıl ulaşılmak istenen hedef, bankalar ya da finansal kuruluşlardan devraldıkları ve yasal sahibi oldukları borçları, borçlularla karşılıklı güven ve işbirliği esasına dayalı çözüm odaklı ortak bir zeminde uzlaşarak uygun ödeme planıyla yeniden yapılandıraktır.



DR.BESİM SERDAR ÇORAPÇIOĞLU.pdf

30 YILDIR

YENİLİĞİN

VE

DAYANIŞMANIN

DESTEKÇİSİYİZ.

VİZYONUMUZ

21. Yüzyılda Ekonomi Stratejileri

''İnsanlık tarihine baktığımızda, ilk insanların, deniz veya ırmak kenarlarına yerleştiklerini ve balıkçılıkla geçindiklerini daha sonra, sürek avcılığı ile kara içlerine yöneldiklerini görüyoruz. Sürek avcılığı, hayvancılığa dönerken tarımsal hayatın öne çıktığını görüyoruz. Tüm bu çağlarda alet kullanımı vardı. Önceleri odundan, taştan sonrada madenden yapılıyordu. İnsanlar ilk kez buhar makinesinin icadıyla aletleri kullanmak için gereken kol gücünü buhar, petrol, güneş ışınları, rüzgar, doğalgaz vb. enerji kaynaklarıyla karşılamayı öğrenir oldular. Makine bulunmuş; kol gücü dışında, bir enerji kaynağı ile bu aletler kullanılır olmuştu. Sanayi, üretimin her alanına makineyi soktu. Giderek üretim yapmak için gereken teknik alet, makine, teçhizata yatırım sermaye içinde çok önemli bir pay tutmaya başladı. İleri teknolojiyle yapılan üretim, maliyetlerin azalmasına, üretimin çoğalmasına ve ürünün kalitesinin artmasına yol açtığından, teknoloji sahip olmak o teknolojiyi kullanan sermayeyi kontrol altına almayı getirdi...''

''Unutmayınız ki her milli işletme bir kaledir. Günümüzde artık kesintisiz, düşük yoğunluklu, gayri nizami yürüyen savaş ekonomik savaşa dönüşmüştür. Günümüz kuvayı milliyecileri öğünmeli, çalışmalı ve güvenmelidir!''

Dr. Besim Serdar Çorapçıoğlu


İŞ ORTAKLARIMIZ

WEB TEKNOLOJİSİ

GAYRİMENKUL DEĞERLEME

GSM TEKNOLOJİSİ

FİNANSAL İSTİHBARAT

FİNANSAL İSTİHBARAT

KREDİ DERECELENDİRME

KAYNAKLARIMIZ

TÜBİTAK


E-DEVLET

BAŞBAKANLIK YATIRIM DESTEK VE TANITIM AJANSI


YENİ TÜRKİYE STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ

YABANCI KAYNAKLARIMIZ


STRATFOR


DIŞ İLİŞKİLER KONSEYİ


KALKINMA AJANSLARI

İLETİŞİM

Bilgi Ekonomisi Danışmanlık Park Maya Sitesi, Yıldırım Oğuz Göker Cd. Carlton 17, D:3, K:1 Akatlar - Beşiktaş / İstanbul

Telefon : 0 (532) 111 66 51

E-posta: info@bilgiekonomisi.com.tr